Bel-Ami de Guy de Maupassant

 Insusi cartea

Cred ca va fi cel mai greu sa imi expun parerea despre aceasta carte. Pe de o parte am primit multa placere lecturand-o, iar pe de alta parte nu am avut nici un personaj pe care macar sa il simpatizez. Ba si mai mult- chiar si acum simt dezgust pentru personajul principal-Georges Duroy.

El, este un fost soldat. Nu are ce manca. Ultimele zile din luna le petrece in flamanzeala totala. Nu are bani nici macar de o bere. Si, il intalneste pe un fost prieten, Charles Forestier, care este un jurnalist destul de avut. El il ajuta pe Duroy sa isi croiasca o cale in jurnalistica. Il include intr-o societate aleasa, bogata. Iar Duroy… ramane sa vedeti faptele sale din carte, care este, de altfel, foarte captivanta.

Experiente de citire

1 experienta a fost de pe tableta.  Aceasta varianta de traducere mi-a placut cel mai tare. O puteti descarca gratuit aici)

+la indemana

+iluminare

+cartea insusi e gratuita

– pot sa doara ochii

2 experienta a fost de pe E-Reader (mai multe modele gasiti aici)

+portabil

+cartea insusi e gratuita

+nu dor ochii

– fara iluminare

3 experienta a fost dintr-o carte clasica. Nu mi-a placut traducerea, asa ca am rezistat doar cateva capitole. Nu tin minte editura, deoarece am imprumutat-o de la biblioteca.

+nu dor ochii

-traducerea e aiurea

-nu o porti purta oriunde cu tine, e voluminoasa

4 si ultima experienta a fost la fel dintr-o carte clasica, insa cu o alta traducere, mai dupa gustul meu. Iat-o si pe ea aici.

+nu dor ochii

+traducerea e buna, mai aproape de original

-nu o porti purta oriunde cu tine, e voluminoasa

Mai pe scurt, deja voi alegeti ce experienta de-a mea sa urmati, insa trebuie la sigur sa cititi aceasta opera! Nu degeaba a fost inclusa in lucrarea „1001 de Carti de Citit Intr-o Viata”, coord. Peter Boxall.

Spor la lectura!

LinaFLY

Lasă un răspuns

