La prima vedere…

La prima vedere sunt lipsita de griji. La prima vedere sunt superficiala, nu iau totul aproape de suflet.

Posibil ca in unele situatii nu sunt foarte serioasa. Insa cu a doua afirmare pot sa ma contrez.

Deobicei, imi este greu sa nu par o fire puternica si insensibila.  Imi este greu sa pling in fata la cineva, sa arat ca sunt trista, sa vorbesc despre partile mele slabe si sa dau de stire ca imi pare rau. Imi este greu si nu imi place sa o fac. Uneori, vreau si eu sa fiu libera. Sa nu ma gindesc ca cineva vede cum eu sunt slaba, cum ochii mei emana tristete, cum merg pe strada cum s-ar spune „никакая”.

Pe de o parte este bine, zimbesc, rid sau cel putin am emotii pozitive. Pe de alta parte uneori asta imi ia o mare parte de energie si o mare parte din ginduri.Am obosit.

Cu sinceritate, LinaFLY

P.S. Imi pare rau ca acest post nu este atit de pozitiv cum as fi vrut eu…

Imagine

2 gânduri despre “La prima vedere…

  1. Same state of mind here…

    E greu sa vrei sa fii tu si oamenii sa iti ceara sa fii un al tu, adaptat lor. Optimist, cu un zambet pe buze, ca sa le aduca si lor un altul. Perfect e atunci cand stii ca starea ta nu schimba pe nimeni. Ca esti la fel de iubita si goala, nu de haine, ci de aparente. Trista, dezamagita, slaba. Greu…

Lasă un răspuns

